Fantastiskt

Oj vilken rolig jobbhelg, fantastiskt. Fantastiskt är tydligen ett ord jag missbrukar just nu på diverse ställen. 
 
Fick även höra så fina ord från flera håll och som vanligt har jag SÅ svårt för att ta det till mig, det är otroligt svårt om inte nästan omöjligt att tra att folk faktiskt kan tycka om mig. På riktigt. 
Fint. 
Och fina fantastiska samtal med favoritkollegan som vanligt. Fina fantastiska människa.
 
Har knappt ens längtat hem eller hunnit med att sakna djuren.
Hästarna fick sig mat iaf men inget mer när hästskötaren ändrade sig. Jag undrar när jag ska lära mig att inse att "jag kommer på lördag" i princip aldrig betyder "jag kommer på lördag" utan allt som oftast betyder det, "kan jag komma imorgon istället?" Eller "Jag kommer nästa helg istället" och nästan alltid med väldigt kort varsel. Näh, Nu längtar jag enormt mycket efter att fina pålitliga Helena kommer hem. 
 
När jag kom hem så åkte jag och Ebba och simmade i havet lite och sen blev det lite gräsmattehäng
 
Fin ridtur med Stråla ikväll, runt på stigarna vid lilla sandtaget. Fin tjej som tom lyckades hålla sig relativs lugn och avslappnad då vi gick hemåt. Sen är det lite det som är bra med att rida runt på dom stigarna att man är på `hemväg` flera gånger på en ridtur, lite bråttom ibland men oftast höll hon sig i skinnet. Duktig tös!
 
 
0 kommentarer