Och vad är det för dag idag då?

Idag har jag äntligen haft lite ork till att skotta skit i hagen, det är något förunderligt tilfredsställande med den sysslan. Jag blir dock lite lätt besatt och vill ha bort allt och så har man gjort rent på en fläck och nästa gång man tittar dit så är där 3 nya högar
Skithästar.
 
Ridit Strålan en sväng tillsammans med Sara och Rino, andra gången hon rider Rinon och då skrittade dom bara, idag blev det både trav och galopp och allting gick jättebra. 
Strålan var fin också, lite stel dock.
 
Imorgon är det dags för Skorpans klinikbesök, håll tummarna för henne är ni rar, jag är sjukt nervös.
 
Ponnyprutt
Eh, haru nå gottis eller?
6 kommentarer
Linnea

Håller alla tummar! ❤️

Lena

Jag fick ju extrajobb imorgon så kan tyvärr inte följa , men jag håller tummarna, hårt!

Karoline

Å jag blir precis likadan när jag mocka hage... Hahaha!

Lycka till imorgon.

Therese

Håller tummar och tår att allt går bra!

Lycka till!

Ullis

Skorpis! Lycka till <3 Tobias skall ju tolka skidor efter dig ju ;)

Johanna

Håller tummarna