Lördag

Shit vad dåligt jag mår. Och konstigt. Igen, om jag nu måste vara sjuk hela tiden varför inte en vanlig förkylning och inte sånt här konstigt, det här kan jag knappt sätta ord på förutom att jag mår skit. Mår illa, extremt ont i huvudet, värk i hela kroppen (annan än den vanliga), TRÖTT så in i vassen trött, fryser och är allmänt jättekonstig i kroppen. Hostar upp en och annan tokäcklig slemboll annars inte direkt förkyld. Bara konstig.
Blä.
Har ångest över att troligtvis behöva ringa och sjukanmäla mig igen. Usch usch usch. 

Stråla har iaf njutit av sin massage idag och Ebba har njutit av besök av Gibson och Semla och deras människor och det har jag också, då kände jag mig faktiskt lite piggare en stund. 
6 kommentarer
Lena

Usch o fy vad trist! Låter som influensa...? Krya på dig!

Ann

usch & fy. Hoppas du mår bättre snart!

Tiger

Men huff huff. Vi bokar ju om träff (syrran håller i trådarna å/kontakten jag helt ok med det, hoppas du är det med) men måste säga, det låter som upptakten till influensan. Eventuellt. Så många som blivit sjuka i år! Ojoj, ta det lugnt, vila, pressa ej. Det som du är så bra på.... gah. Kämpa! <3

Svar: Ja absolut okej. Hoppas verkligen vi hinner ses. Jag ska försöka vila ;-)
Stjärnstrålar

Ullis

Tänkte exakt samma som de andra - the flu! Det är ju virus och det andra du hade är ju bakterier = förklarar varför det kan komma trots att du nyss varit sjuk alt. inte ens blivit frisk från det förra.

Vila ordentligt nu. Kram!!

Ullis igen

Vilka underbara bilder förresten :D Hon är ju verkligen tacksam att massera :)

Therese

Tänkte också på influensan. Många blir ju väldigt dåliga. Vi kan ju hoppas att du gjort bort dom värsta dagarna och att det vänder för dig nu.
Krya på dig!