Jamen du milde

Jag får lite högt blodtryck av storbloggare som bemöter kommentarer på ett otrevligt sätt, speciellt om det sker utan att alls ha förstått poängen, fast inte lika högt blodtryck som folk som inte kan läsa på och skaffa sig egen kunskap eller diskutera saker utan bara väljer ut någon på måfå att tro på och sen är det så Amen.
Vad det än gäller, om det gäller foder eller barfotaverkning eller flyktingar eller vad fan som helst. Kritiskt tänkande och skaffa egen kunskap är något som folk överlag har extremt svårt för och jag får allergiska utslag av dessa. Och de som bara väljer att missförstå. 
 
För att inte tala om alla som skriker HATERS så fort nån inte håller med. Hört talas om olika åsikter och erfarenheter kanske?
Cheeses.
 
Försöker undvika de ställen på internet som bara får mig att gå upp i varv, vissa bloggar, andra bloggars kommentarsfält, undvek Bukefalos i flera veckor, har tagit bort mig från diverse häst och ridtravargrupper på FB för jag får bara hjärnblödning.
Kanske borde internetavgifta mig helt så jag slipper magsår över all okunskap och bitchiness där ute.
 
(Inte konstigt att jag är sjuk jämt internet alone ger mig tydligen: högt blodtryck, allergiska utslag, magsår och hjärnblödning )
Men rent allvarligt ja, så är det faktiskt lite av ett problem. 
 
 
Alltså kolla på dom här bilderna på sagohästen som Linnea tog
Härliga lilla häst, benen pekar åt olika håll, som en jäkligt kass ballerina typ.
3 kommentarer
Ullis

A n d a s.

Håller med. Har skrivit kommentarer så många gånger utan att skicka iväg dem.. för mitt blodtryck pallar inte att få svar. Eller INTE svar. Haha.

Svar: Det riktigt tråkiga är när de som brukar vara trevliga och kommentarsvänliga plötsligt svänger. Andra vet man ju vart man har dom liksom.
Stjärnstrålar

ullis igen

"Framgång" kan lätt stiga vissa åt huvudet..

Tiger

TTack själv för senast! Linnea fick jättefina bilder. Jag fick inga sådana.
Enig med dig om nätet. social media stressar också mig pga idioter. Kram!