Dagen

Stråla har tänkt så hjärnan började brinna
 (klicka)
 

Hög hjärnaktivitet eller? 😁 High brainactivity? #tänker #horse #brain

Ett filmklipp publicerat av Linda Lidberg (@mayastrala) Jan 27, 2016 kl. 2:05 PST

 
 
Och så har hon fått akupunktur.
 
Rino, jag och Ebba har gått på promenad efter oplogad väg. Pust och flås. Sen gick jag och Rino på ängen och plumsade snö, jag höll på att få en hjärtinfarkt. Rino fick springa själv på lina en sväng. Dålig idé tyckte han. Nej bra idé tyckte jag bara du låter bli att bralla din stolle.. 
Vit häst, blöt snö och jäkligt smutsig grimma ger ett dåligt resultat. Smutstryne.
Men gud så vacker man han har. Prins Rino. 
 
Slutade redan kl 21 i dag, supertidigt ju. Så jag gick en promenad med shetisarna efter jobbet. 
Klar hos hästarna redan 23,30 enorm skillnad motför kl 01 som jag är när jag slutar kl 23. 
 
Köpte spån på granngården som hade en annan variant än vanliga från Stenvalls och denna nya sort var det extremt lite i. Men lika svindyra. Ungefär halva mängden kändes det som. Hoppas verkligen att det var något tillfälligt annars kommer jag aldrig mer köpa spån på Granngården. Hutlöst jävla svindyrt. Tvi tusan.
1 kommentar
ullis

Det känns som det blir extremt mycket dyrare att köpa spån på Granngården? Skulle inte förvåna mig om de lägger på en kostnad liksom.

Imponerande att du är hos dina hästar så sent. Jo, jag förstår att det inte finns några andra alternativ- men ändå! Du är så himla duktig <3

Svar: EXTREMT dyrt. Mm, det är så mycket extra pyssel nu med Rino och Skorpan så det tar tid.
Stjärnstrålar