Angående PS godiset

Fick svar från PS of Sweden AB på mitt mail angående deras godis, så här skrev dom:
 
 
"Hej Linda,
 
Tack för ditt mail, vi har nu tagit bort den texten från vår hemsida så det inte ska bli förvirring kring detta. Vissa av godissorterna innehåller ingen spannmål alls som tex äpple så det är fortfarande lite på eget ansvar om man har en extremt känslig häst. Men jag har tagit till mig av det du sagt och texten är som sagt borttagen.
 Jag har även varit i kontakt med vår tillverkare som ska återkomma till mig med all info kring godiset så som stärkelse men jag vet att det endast är så mycket som behövs för att hålla ihop det, så godisarna inte ska falla isär. Exakta siffror kommer redovisas på vår hemsida. 
Tack för din uppmärksamhet kring detta och ha en fin dag

Med vänlig hälsning / Kind regard

Kundservice, 
Team PS"
 
Tummen upp PS!!
1 kommentar
Johanna

Och så gör man skillnad :)

Svar: Jag har lite svårt för att låta bli att lägga näsan i blöt men jag hade aldrig förväntat mig en sån respons. Nu har dom dock ett banangodis med Dextros i. Inte så "sockerfritt" det inte.
Stjärnstrålar