Tja

Jag undrar nästan om inte nackspärren är min kropps sätt att säga att jag måste chilla lite. Fast djuren ska ju ha det dom ska ha ändå. 
Rinons sår kanske inte är så himla tokigt ändå, illa är det, och fult, och varar lite. Men det är inte svullet, inte varmt och han har ingen feber ligger på stadiga 38.2. Han är pigg och glad och går på benet, bandaget är dock vansinnigt äckligt.
 
Fina fina killen. 

Usch. Känner mig som världens sämsta fodervärd, tar död på en och tar sönder en annan. 
Urk.
Han bara MÅSTE bli bra.

Pappa var med och hjälpte lägga om såret igår och var fascinerad över den snälla fina hästen.

2 kommentarer
Ulrica

Så snällt av din pappa, och så snällt av Rino att vara medgörlig. Bra att han är glad också.. plus att det inte är trettio minusgrader..

Ja, det finns lite ljus också. Och lova att du sköter om dig själv nu med god, regelbunden sömn och mat. Din kropp behöver det!

<3

Svar: Tycker att det var väldigt fantastiskt av pappa faktiskt och att han blev så förtjust i Rinon, han brukar mest muttra uti mina hästar.
Om vi nu ska vara så jävla positiva så är det en jäkla tur att det inte är rötmånad också.

Sköta om mig själv har det varit sämre med men när nacken sa stopp så blev det lite bättre.
Stjärnstrålar

Karoline

Va gulligt av din pappa och kul att han verkade gilla Rino :)

Så himla skönt att han är feberfri och att såret ser ok ut.

Kram