Suuuuuuck

Jösses vad det var trögt att ta sig till hästarna idag. Egentligen väldigt sugen, både ridsugen och allmänt sugen på at umgås med dom. Men det blåser ju.
Gnynk.
Förut så hade jag hoppat av glädje över snö och drivvind och kastat mig ut för att träna häst innan dom kom och plogade bort snön. 
Nu sitter jag och önskar att det ska sluta blåsa och att dom ska ploga bort varenda flinga.
Usch. 
Måte ta mig snart, tänkte sova nåorlunda tid idag, det blir så jobbigt att jobba när en är uppe halva nätterna. Måste även röra på både Stråla och Rino, Stråla för att hon gick ett så (för henne) pass hårt pass igår och Rino för att han behöver det och för att han ska vara finare när Helena tar ut honom imorgon än vad han är om han får stå.
Behöver röra på mitt eget döfläsk också. En promenad kanske?
 
Nä nu är det bara packa sig iväg.
 
0 kommentarer