Oj, nu vart det många bilder på Stråla

Det blev en ridtur på Rino idag också tillsammans med Helena och Stråla. Jättepigg och glad kille, vi red runt Staffansvägen men herregud så dåligt det gick att rida, jag bara for omkring som en köttbulle i för mycket gräddsås där uppe på stackars Rinon. Noll och ingen kroppskontroll och trött i kroppen från igår. Om man ska det från den ljusa sidan så är det ju otroligt roligt att han travar så mycket bättre nu men jag måste genast få mer pli på mig själv.
Jätteduktig och fin kille iaf. 
 
Skorpan är halt, det har hon ju varit hela tiden men nu ser jag det också, det är dock inte alarmerande så hon slet iaf inte sönder nånting i sin framfart. 
Sen tror ju jag att hon har rejält ont, hon är ju av det virket att man biter ihop och knatar på oavsett så när hon blir jätteirriterad när man tar på knät och visar hälta då har hon ont. 
Veterinär är såklart konsulterad ochsåvidare. Vi har även ett veterinärbesök med ultraljud inbokat om ungefär en månad. På veterinärens inrådan.
INTE på Evedensia. Skitställe. 
 
Stråla är faktiskt fux, hon har dock gått från att vara en fuxig fux 
 
 
 
Till detta
 
 
Mattes fintös.
3 kommentarer
Karoline

Hon är jättefin!
Häftigt med hennes färg att den mörknat så mycket från när hon var liten :)

Therese

Hon är verkligen fin! <3

Ann

Åååh söta <3