Oh och ah

Vilket drama det blev på jobbet nu då, och vad energi det suger, jag blir galen. Det lustiga är ju att jag satt i bilden på väg till jobbet igår och tänkte att det är fantastiskt att det är så lätt att åka till jobbet, det är nästan alltid roligt och så kommer jag fram och får bli heligt förbannad. Det har varit tjaffs fram och tillbaka hela tiden men jag trodde att det hade lugnat sig, men icket och det är bara en enda person som rör upp för alla andra.
Suck pust och stön.
Nu måste jag försöka släppa det till på torsdag då vi ska ha ett litet möte så får vi se.
HELT slut. Och kroppen har protesterat rätt fint idag, jätte ont i nacke och huvud och allmänt konstig i kroppen efter gårdagen. 
Fick jobba över lite och stressa som en tok för att hinna på yogan, väl på yogan höll jag på att somna så fort jag satte mig ner. Seriöst. Så himla skönt faktiskt.
Bra yoga idag. Lämplig för mitt närvarande tillstånd. 
Efteråt bara en kort promenad med Rino och Ebba, Helena har ridit Stråla. 
 
Igår tog jag och Rinon en tur med cykeln. Han höll även på att skrämma mig då han inte visade sig när jag kom. Gav dom andra hö men ingen Rino.
Ropade till slut på honom med lite lätt panik i rösten, för nu har han brutit benet. Eller fått kolik och ligger nånstans i kramper.
Bonk bonk hör man och fram kommer en spånig yrvaken kille. Va? Vad är det frågan om?
 
 
Nya hööks katalogen kom idag. SÅ mycket fint. Oh och ah. Det rycker i shoppingnerven. Fast först måste jag köpa två sadelgjordar, inte på hööks dock, vilket faktiskt behövs, sen kanske jag förhoppningsvis kan låta bli att köpa sånt jag inte behöver. 
Dom här ridbyxorna var jättefina men jag är väl ändå för fet för dom
 
 
 
Imorgon skulle jag engentligen upp tidig för veterinär Anna och sen Ullis men Anna ändrade och kommer fört vid 14 och Ullis har elände med sin vad. Jisses vilken långdragen historia det blev, stackars. Krya på dig!
Jag ska soooooooova. Och sen rida Stråla och så får vi se hur dagsläget är med Rinon, idag inte bra. Öm som attan. Tror han skulle behöva lite bommar på ridbanan kanske. 
 
2 kommentarer
Ullis

Tack! 😘 Egentligen bra då, att varken Anna eller jag kommer tidigt - så du får sova!! Det behöver du nog.

Angående Rino - kan han ha träningsvärk sedan i söndags?

Svar: Nej det tycker jag inte. För din skull stiger jag så gärna upp serru =P Nemas problemas. Men att Anna kommer senare var rätt skönt. Jo det kan ju vara det. Jag tänker att han kanske känner sig som jag gör. Först massage och sen lite ridlektion. Huff och puff liksom.
Stjärnstrålar

ullis igen

Ja, precis! Från nästan ingenting, typ. Ridlektion är ju lite annat än "vanlig" ridtur också :)

Och de där ridbrallorna.. men alltså.. wow! :P

Svar: Nja, han går ju 5 dagar i veckan även om jag inte rider =)
Stjärnstrålar