Urk urk blä

Nej fy sjutton jag orkar ingenting. Jag är bara yr och illamående. Man ska inte jobba så här, det är fan inte klokt faktiskt.
V2 sa jag ifrån att jag behöver vara fri från nattjobb, ändå hade dom lagt in mig på 2 nätter och då även tagit bort 2 lediga dagar. 
Nej. Tack och lov ringde dom upp iaf så nu har jag iallafall bara 3 ordinarie arbetspass den veckan.
Har även lagt önskemål om framtida nattpass så att det blir nån ordning och inte vaken natt, dag och sovande natt i en salig röra. Jag pallar inte! 
9 dagar kvar. 9 dagar kvar. 
 
Nu far jag snart och ger hästarna mat och går och lägger mig, imorgon är det upp tidigt och 13 timmar jobb. 
1 kommentar
Lena

Huvva, låter helt galet att jobba så mycket! Är det ens tillåtet, jag tänker på veckovila, dygnsvila...Bra att du vilar och tar det lugnt ialla fall och säger ifrån. Kram och gott nytt år!