Host host

Vaknade efter ca 12 timmars sömn med febervimsiga drömmar och ungefär 17 timmar i soffan och mådde som en påse skit men under dagen har det sakta blivit bättre och nu känner jag mig så pass pigg att jag har planer på att åka till stan imorgon (ledig) och köpa ljus, det går åt massor med ljus, både ute och inne, samt ev nån julklapp. 
Så ska jag vara redo för jobb på torsdag. Jag har verkligen inte råd att vara sjuk, jag får ju ingen lön alls den här månaden då när jag varit ledig eftersom inte har semesterdagar (självvalt) inte tid heller för den delen och det här vädret som varit har verkligen gett mig hästsug.
Först snöoväder, SÅ mysigt, då hade jag velat vara ute och luffa med nån häst och sen -19 och sol, väldigt kort stund sol men ändå sol
 
Älska vintern när den här så här, vinter på RIKTIGT och inget jävla larv.
 
Jag har ägnat ca 5 timmar åt målarbok och ljudbok idag, underbart. Ända tills jag tillslut inte såg något mer.
Har varit ute lite också, med betonong på lite. En sväng till hästarna, härligt, och en liten promenad med Ebba, hon envisades trots att det var så kallt, hon brukar inte vilja ut i sån kyla men idag skulle hon promt. 
Hon är nog lite rastlös hon också.
 
Nu är det bara hostan jag vill ha väck, har träningsvärk i hela torson. Och så gör det ont att andas, piper och väser och så där. Eller, bara, snoret kan också få fara väck men det flödet har iaf minskat drastiskt.
Intresseklubben antecknar ivrigt.
0 kommentarer