Hm

dagens planer på bomjobb på ridbanan blev omkull blåst kan man väl säga. Innan jag var hemma från jobbet så for det blötsnö från höger till vänster och från vänster till höger. 
Så jag kurade inne istället 
Och att döma av hur torra hästarna var nu när jag var och gjorde kväll så har dom gjort det samma. 

Suckar lite och konstaterar än en gång att det är helt omöjligt att hålla igång hästar på ett vettigt sätt nu för tiden, om man inte har ridhus vilket man ju inte har. Det är liksom kroniskt skitunderlag och 90% skitväder. 
Förut var jag inte lika kinkig heller utan drog ut hästarna i snöstorm och i 30 minusgrader. 

Vissa veckor hade jag verkligen behövt mer hjälp med hästarna. Det stressar mig att jag bara kommer ha tid med dom onsdag och fredag den här veckan när idag gick bort. Kanske jag får lov att dissa yogan imorgon för att hinna med hästarna då också. Vi får la se hur vädret ter sig.
Nästa vecka. Då jäklar är det bästveckan igen. Jobbar bara onsdag och torsdag. Jag ÄLSKAR den veckan. Ska bara plöja den här först. 
1 kommentar
Lena

Inte dissa yogan, vi vill ha dig där :)

Svar: Jag kommer nästa vecka 😊
Stjärnstrålar