Några kilometer blir det ändå

Jag har börjat använda stegräknare, jag tycker att det är rätt intressant, tyvärr är den ju inte på hela tiden men man får ett hum iaf. Igår tex gick jag 8 kilometer, i söndags gick jag 1.1 mil och idag när jag bara har legat i soffan och endast gjort det viktigaste med hästarna så blev det 4 kilometer.
En går visst mycket mer än en tror ändå.
 
Det blev några till avsnitt av American Horror Story idag, den är inte så jätteläskig ändå, kanske jag tom skulle våga titta när det blivit mörkt ute. 
1 kommentar
Therese

Jo det drar ihop fort, man blir ju också peppad av att gå mer, iaf jag. :)
Första säsongen är inte så farlig, andra är läskigare och tredje. Men jag tror du pallar det. ;)

Svar: Jo det blir man verkligen.Jaha. Ja vi får väl se, avsnittet med grismannen var läskig tyckte jag. Än så länge tittar jag bara när det är ljust ute.
Stjärnstrålar