Bästaste Strålan

Trots regnet tidigare idag så red jag iväg på Rino men efter 5 minuter av piskande regn så gav jag upp, varken jag eller Rino tyckte att det var ett dugg kul och Rino gjorde nå konstiga grodhopp då det blåste löv i röven på honom. Nytt försök imorgon. 
 
Efter några timmar ärenden som resulterade i vansinnig nack/huvudvärk, så där vansinnigt ont så det inte gick att röra sig eller ens gapa lite utan att det känns som att huvudet ska explodera så blev det en massa treo och kinamat och en liten stund ryggläge på kökssoffan, sen var jag fit for fight igen och sugen på en kvällstur med Stråla
Kass bild, ser ut som ailiens anfaller ungefär, men underbar tur. Finaste fin tösen. Red barbacka i hala mjukbyxor och eftersom det var mörkt så tog jag fegsnöret på men det behövdes inte. Hon hoppade dock över en vattenpöl, tramsfia, men annars superfin. 
Tänk så en tur på hästryggen kan totalvända ett shitty humör och göra en rätt shitty dag till en jäkligt bra dag. 
 
1,2 mil promenerade idag. Igår då jag bara jobbade så blev det samma resultat som en dag i soffan, 4 kilometer.
0 kommentarer