Åh knäppgök

Jag har redan ridabstinens.. Bara tanken på att inte få rida Stråla på några veckor gör mig jättestressad. Och sätter griller i huvudet på mig på en gång. Men nog hade det ju varit roligt att rida på ridskolan den här terminen också... 
Ja ni fattar. Knäpp.
 
Fast något som jag har funderat på redan tidigare är att dom hade tänkt ha en hopgrupp för hopprädda. Eller för de som hoppar med skräckblandad förtjusning. 10 gånger under hösten. Alltså det hade ju bara varit awesome!
Men råd har jag inte. 
Troligtvis får jag skippa Lotta också när hon kommer upp i Oktober. Det känns inte som att Stråla kommer vara igång då och som att jag behöver pengarna till veterinär räkningar.
Få se nu, hur var det. Så fort eknomin så lite som börjar räta upp sig ens det minsta så kommer nästa veterinärräkning.
Jag tror jag driver runt alla länets veterinärer på egen hand.
 
Jag har iaf lilla Rino att rida runt på och det ska jag göra imorgon, jag var visst ledig imorgon. Hur underbart?
 
Kanske får passa på at steppa upp Rinos träning lite nu. Sen han kom har han gått ungefär varannan dag, inte slaviskt men som mål har det varit varannan. Innan han kom gick han ju ungefär 3 dagar/ vecka, då jag var där och före det typ ingenting.
Kanske dags att utöka lite nu. 
 
Gullepluttekatten
 
0 kommentarer