Less

Efter att jag igår fick kasta 70% av balen med rörflen, alltså allt som var kvar, pga mögel så fick jag ett anfall av "förbannat så orättvist livet är". 
Alltså hur många skiter inte fullständigt i kvalitén på foder, hur många rider inte i kass utrustning, hur många skiter inte i om hästarna går i lera upp till knäna eller om dom har nånstans torrt att ligga osv osv osv.
Själv håller jag på att ta ihjäl mig själv för att hästarna ska ha det så bra som dom bara kan. Jag försöker verkligen göra allting rätt och jag håller på att bryta ryggen i och stressa ihjäl mig i processen. Och ändå så möglar alltid mitt foder och mina hästar blir skadade på ena eller andra sättet och hur mycket pengar som man hade kunnat spara om man inte försökt så jävla mycket. 
Ibland tänker jag att man kanske är FÖR noga, om man bara skulle skita i saker lite mer kanske man skulle vara lyckligare. 
 
Äh. Jag blev bara så jävla less och hade så IN. I. HELVETE ont. 
2 kommentarer
Chricko

Huvudpersonen i ditt liv är du, du är värd att må bra. Kom ihåg dig själv på cupen. Och vad du behöver för att må bra. Kram

Johanna

Jag förstår din känsla Linda, jag fattar inte heller hur vissa kan ge sina hästar skitfoder, ha lervällingshagar samt dålig utrustning och hästarna ändå är fräscha :(

Svar: Nej eller hur!
Stjärnstrålar