Fullt ös medvetslös

Ja idag har det varit fullt blås sen jag steg upp. Iväg och göra ärenden, Stan, Storheden, Gammelstan och Råne. Typ 5 förspillda timmar på att ränna i affärer men tyvärr så är det ju nödvändigt. Tänk vad mycket mys hemmavid en hade hunnit med på dom timmarna istället. Oh well.
Sen hem och städa och renbädda och så ila iväg till hästarna, stoppa in Rino i åklådan och iväg till Råne (igen) på WE träning och nu precis har jag ätit middag.
Jag är rätt imponerad av mig själv, för inte så länge sen hade jag aldrig fixat en sån här dag, nu känner jag mig mest speedad. Har inte ens ätit på hela dan, inte ens varit hungrig. Mycket mystiskt. 
 
Rino var jättefin i ridhuset. Skeptisk som sjutton till vissa grejer men det har ju sin förklaring i hans förflutna. Det är så roligt att se honom komma på att det inte är nån fara och slappna av, ett himla gäspande och smaskande.
Han kändes jättefin också, stabil, pigg och stark.
Fick fina lovord från matte som var där, matte tyckte att Rinon hade blivit jättefin och att jag var jätteduktig. Där växte jag några meter tror jag. Så himla fint att få höra. 
Jag ser inte så stor skillnad på honom, jag tycker mest att han har blvit tjock, men hon såg skillnad muskler och stabilitet i kroppen. Och att han såg glad ut. Jättekul.
Jag känner ju skillnad däremot. 
I sitt nya rosablingade pannband. Jag kan ju ha råkat slinta med klickfingret fast jag har sagt att det är internetshopping förbud tills jag ligger på plus pengamässigt. Stört beteende men nåväl, söt blev han iaf, syns ju inte riktigt på bilden.
Jag MÅSTE börja fläta hans man så det blir nån ordning på den. 
 
Fick en liten extra present också i paketet i form av 5 godisar (en var) 
vilket jag tyckte var en himla rar gest.
 
 
Nu ska jag försöka chilla lite, imorgon tänkte jag att det skulle bli en mysdag, inga stora aktiviter är inplanerade bara mys med djuren.
4 kommentarer
Johanna

Duktiga ni var som tog er iväg till ridhuset, kul!

Linnea

Åh så kul!

ullis

FY DIG! Att du inte blir hungrig tyder på alldeles för hög stressnivå och att du inte känner av stressen pga. att du är för speedad. Det är superviktigt att äta regelbundrt trots att man inte är hungrig, för du vet själv att det annars ALLTID kommer bakslag när man slarvar..

Svar: Ja kanske det. Lite konstigt bara, jag brukar typ alltid bli hungrig, alternativt tokarg. Jag blev inget av det.
Stjärnstrålar

Therese

Så roligt att ni kommer iväg. :)