=(

Idag är det 1 år sedan helvetet började på riktigt. Ett år sen jag fattade att Mayan hade fång. 
Och sen väntade 5 veckor av djurplågeri innan hon äntligen fick gå vidare. 
Fina gumman.
 
 
Usch.
 
 
Nu öser regnet ner och det verkar blåsa rätt friskt också, jag har en rätt dålig dag så jag tror hästarna får vila, jag är rätt säker på att Rino inte skulle uppskatta motion just nu. 
Jag längtar något så enormt till lönen kommer så jag får fixa färdigt det absolut sista i vinterhagarna så som sätta upp en lampa så att Herr Spanjor ser vart han går och bädda i sovstugan och framförallt lägga ut något material i stora vinterhagen så dom kan gå in i ligghallen utan att drunkna. 
Hade det inte kunnat få vara uppehåll i fyra dagar till?
 
Parkeringsböter idag som grädden på moset och jag som tyckt att jag varit så jäkla noga och tom stegat upp avståndet. Men icket det. My life i ett nötskal. Nu ska jag gå och dra täcket över huvudet. Jo just det, Lilleman har kattsnuva också så snart utvecklas det till lunginflammation. bara så ni vet.
 
Tjipp!!
 
3 kommentarer
Linnea

Har det redan gått ett år. :-( Frid över vackra Mayans minne. Kram!

Svar: Ja. Ett helt år. Fast det känns som en evighet.
Stjärnstrålar

ullis

Oh, då var det kanske bra att jag inte kunde komma igår.. <3

Fina Mayan.. synd jag aldrig hann träffa henne :(

Therese

Galet vad tiden går fort.
Fina Mayan!<3