Diva

Alltså, Rino bah: "Om jag inte får det här:
så kommer jag att skava av mig all man i protest"
 
Å ja bah: "Oh no, jag ska bara vinna på lotto först".
 
Tycker han börjar bli lite divig, måste påminna honom om att han allt som oftast beter sig som ett äkta skogstroll
Stoppar pinnar i svansen och så. Han säjer att det enbart är för att han vill smälta in men om han nu ska börja åka på WE träningar så måste han ju faktiskt även se ut som den superstjärna han är.
Mhm. Ja ja. 
 
 
Gick bara en promenad med Rino igår tillsammans med Helena och Stråla, vi gick i backarna på näset för att Rino skulle få träna backar och för Strålas mage som är i olag. 
Inga ömma fötter alls som sagt, han går riktigt fint. Idag får han vila, det ska bli spännande att rida imorgon och känna hur det känns.
 
Stråla är något bättre i magen idag men inte bra, jag hade velat få tag på Quick fix eller Pro-tektion men det var ju helt hopplöst en söndag. 
 
Boden levererade en fullständigt spegelblank vattenpöl idag. Det var otroligt häfigt, det går ju aldrig att återge med hjält av mobilbilder. Men blev yr för att man inte såg skillnad på upp och ner.
Otroligt häftigt
 
3 kommentarer
Therese

Härligt att Rino inte var hovöm efter verkningen.
Trist med Stråla, hoppas det ger sig fort.
Som du skrev, alltid är det nått.
Det är så trist när man inte hinner vara glad för en sak, för att det oftast dyker upp nått annat.

Svar: Fast jag hinner vara glad. Väldigt glad.
Stjärnstrålar

ullis

Aaaa, han skulle ju vara DÖSNYGG i det där.. Står ju typ hans namn på det 😍

Svar: Eller hur!! Synd bara att matten måste vinna på lotto för att ha råd med det.
Stjärnstrålar

Neapocalypse - en alternativ hästblogg

sv; ja det var väl inte riktigt planerat.. Jag drack te och Clooney var fast bestämd att han visst också skulle ha te för om han inte fick te skulle han minsann dricka upp mitt (ja jag skojar inte han drack ur min kopp först och jag ba ja men du har ju ätit äckliga mineraler och far och dreglar det i MIN kopp nejdu du får ditt eget) hahah ^_^