Så himla nöjd

Satan vad jag är nöjd nu, jag har slitit som ett djur hela helgen men nu är det äntligen klart, allt grus är utkört, Rinos sovstuga är äntligen klar med tak och bäddad med grus i botten (hur jobbigt var det inte att köra gruset ända dit i uppförsbacke) och ett tjockt lager spån ovanpå. Dom har lyse i vinterhagarna och allt är klart och hästarna är på plats. 
Jag har inte haft speciellt dåligt samvete att dom gått och kvar i sommarhagarna då oktober har varit så himla fin men nu är det mörkt och regnigt då ska dom ha ligghallar. Både för själsfriden och rent lagligt.
Nej jag är så jäkla nöjd, känns extra fint att fått upp en lampa så dom ser nått. 
 
Har även hunnit slappa en hel del och sett 15 stycken 22 minuters avsnitt av Chosen. Riktigt spännande men obehaglig.
 
Rino fick en tur med cykeln i mörkret, han var lite stel i början men det lossnade och han rörde sig bra med raska steg, öronen framåt och en avslappnad kroppshållning nöjt frustande. 
Stråla och Skorpan har promenerat med Helena. 
Stråla har slutat kunna gå i hagen, hon springer vart hon än ska, hela tiden och det spelar ingen roll alls hur ojämt det är. Kokosnöt! Längtar så tills hon får sättas igång mer.
 
6 kommentarer
Tuva Björnwall

Vad härligt att det är klart :)

Angelina - Enqvist Dressage

Skönt att äntligen ha fått till ligghallen. :)

Divorce your horse

Härligt att det blev klart även om jag kan tänka mig att det var ett tungt jobb att fixa med allt grus :)

ullis

Men duuuu! Så himla bra gjort!! Duktiga, duktiga du! Se- du kan ju :D Detta kommer bli superbra! Men fasiken vad det regnar.. och är mörkt nu.. trist. Vi skulle behöva lite snöljus.

Tack för din omtanke om Gibson. Kram!

Svar: Åh jag har alltid vetat att jag kan, det är Ivan som tvivlar på min förmåga. 😀
Stjärnstrålar

Therese

Klart du ska vara nöjd!
Riktigt bra jobbat!

Lena

Bra jobbat! Om jag var häst skulle jag vilja bo hos dig :)

Svar: <3
Stjärnstrålar