Frusterad

Facebook lär en saker om människor som man verkligen inte vill lära sig. Nu en diskussion om hen. Denna urlöjliga bild där det står "vägra hen, i Sverige säjer vi han eller hon" den är ju så urbota jävla korkad så jag blir bara arg. Så delar folk, folk som jag trodde var vettigt folk, den bilden med de mest blåsta argumenten. 
Det är ett ORD ett ynka jävla ORD varför ska det vara så svårt att ta till sig.
Men det är väl samma som neger. "jag har minsan alltid sagt neger då tänker jag fortätta med det också jag skiter väl i om nån tar illa upp"
Gah! Jag blir så frusterad!
"Jag tänker minsann inte" Kräks!! 
 
 
Se, när man googlar lite så hittar dom som tänker samma som jag, tack för det då
 
 
 
 
Det blir så svårt att se på folk på samma sätt när man får veta vilka konstiga åsikter dom har. 
 
Så där ja, då fick jag det ur mig också,
 
Desto vettigare bild som delats
 
0 kommentarer