Dagen

idag har varit mycket bättre, pysselverkstad så man fick aktivera huvudet lite och det var jättekul. Förutom att hjälpa min person med hens pyssel så gjorde jag en egen julstjärna 
 
Jag är sjukt imponerad av mig själv.
 
Sen fick vi lyssna på en föreläsning av Annika Östberg som suttit i fängelse i USA för mord på två personer bla en polis. Det var grymt bra! Och otroligt intressant. Om ni har möjlighet att lyssna på henne gör det. Jag satt som förtrollad förutom då jag inte storbölade, fast jag är ju rätt bölig av mig.
Bra iaf.
Nu längtar jag hem till mina djur.
2 kommentarer
Therese

Lät ju som en trevlig dag, tur var väl det då gårdagen var så jobbig.
Lite pyssel piggar alltid upp. :)
Förstår att du längtar efter dina djur.

Anno

Åh vad kul! Jag läste hennes bok innan hon kom loss från Amerikanska fängelset.