Vilken soppa

Om man tycker om soppa, och fisk, så kan jag verkligen rekommendera dessa soppor
Galet goda och speciellt den till höger. Nom nom.
 
Jag borde verkligen koka mer soppa själv. 
 
Är lite i valet och kvalet att åka till ridskolan imorgon eller ej. Jag vill helst bara ligga i soffan hela dan. Fast samtidigt så vill jag rida Festis, och Stråla men Stråla ska få slippa ryttare tror jag men hon hade dock behövt röra på sig, men det ska visst ösregna hela dan och då skulle det passa bra att bara ligga i soffan och ladda inför en mastodont helg på jobbet.
Och på ridskolan är det bara uteritt. Vilket jag lika kan stå över egentligen men det hade samtidigt varit lite roligt att se deras ridvägar som verkar så fina plus att det är motion. 
Hmmm. 
What to do what to do?
1 kommentar
Johanna

I-landsproblem ;)