Uttråkad och solförmörkelse

Åh vilka matnojjor jag har. Jag kommer äta ihjäl mig om jag nånsin får tillbaka smaken. Gah! 
Uttråkad också. Nu när man är så där för sjuk för att orka göra nått men för pigg för att ligga och sova. Tråkigt!
Tog en promenad med Ebba i skogen och höll på att flåsa ihjäl mig. Skönt som sjuttsingen var det iaf. Jag hade även tänkt mig upp på hästen lite senare för en skritt tur iaf. 
Är så ridsugen så det kryper i kroppen..
 
Försökte kika på solförmörkelsen också, det var lite svårt oförberedd men jag lyckades se att solen bara var en liten liten skärva och det var ganska intressant att det blev så dassigt ljus ute. Men så for jag till hästarna och Ivan hade ett svetsskydd så man såg jättebra, då var det bara lite kvar av förmörkelsen men ändå rätt häftigt.
 
 
 
Det är btw hur skönt som helst att jobba åt ett företag där man ringer och säjer att man är sjuk och dom bara "ja men herregud du ska inte komma till jobbet, stanna hemma hela veckan" och jag bara "nja alltså jag hade tänkt jobba" "nej stanna hemma nu".
Till skillnad från tidigare arbetsplatser där dom försöker få en att komma och jobba trots att man har 40 graders feber och halsfuss eller typ brytit röven. Om inte annat ser dom till att ge en extremt dåligt samveta genom att ojja sig jätte jätte mycket och "hur ska det nu gå" oj oj.
Bästa företaget. Och fina arbetskamrater och fantastisk arbetsplats. Äntligen vart det min tur att få ha ett superjobb.
0 kommentarer