Nöjd

Slask. Mycket bättre än det som varit iaf. Otroligt oinspirerad och tog en körtur, 40 minuter skritt blev det, mycket lugn och duktig tös, Skorpan strutta på bakom, eller försökte köra om.
 
Har fått mer tid på jobbet, så nu har jag schemalagd tid så att jag inte behöver känna mig stressad och orolig för att lönen ska bli tillräcklig varje månad. Nu kan jag känna att jag inte behöver jobba extra varenda gång dom ber om det även om jag säkert kommer jobba en del extra då det finns möjlighet.
Åh så bra det känns. 
Även fast det även innebär 30 minuter tidigare morgnar, snark, och en timmes senare kvällar, snark. 
Mycket nöjd. 
 
Anmält mig till Pay and WE den 6:e så får vi väl se om det brakar åt fanders. Hoppa måste vi visst också göra och jag har aldrig nånsin hoppat med Stråla. Men lycka till. Jisses.
 
 
 
 
Åh som jag har önskat mig ett Rambo Micklem träns till Stråla men det finns inte en suck att jag skulle råd med ett, så nu är jag med i tävling där man kan vinna ett.
Klicka på länken och kom till tävlingen
http://nouw.com/Josefinstromberg/tavling-rambo-micklem-multibridle-18347966
0 kommentarer