Kramar

Jag säger alltid att Stråla är den kramigaste hästen jag har mött, och det är hon verkligen. Jag skulle nästan kunna gå så långt som att hon är den kramigaste hästen ever. Jag vet iaf inte om nån häst som verkligen älskar att kramas och kan stå i evigheter. Hon skulle dessutom aldrig tvär knuffas. Aldrig. Det har inte hänt och det kommer inte hända. Jag skulle aldrig få en knock av henne eller ens en hård buff. inte ens en mjuk. Hon bara kramas. Men hela huvudet in i famnen och helst ska man pilla henne kring munnen och mulen också. Mysigast.
 
Bästa som finns
3 kommentarer
Therese

Snacka om mysigt <3
Turbo är inte så kramig, men när han väl ger sig in i kramandet kan han stå där ett bra tag, såå mysigt som sagt.
Leah hon är kramigare.
Kanske är så att ston är kramigare?

Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥

sv; jo jag tror också det :)

Min gillar också att kramas! Men inte när man tar runt hela huvudet som på den andra bilden här, för då "buffar" han tillbaka en, haha. Men man kan stå och gosa och krama runt halsen typ <3

ullis

Men alltså.. ååh.. så himla fint och vackert <3