Heaven and hell

Hästen var himmel och underlaget var helvete. Jag trodde verkligen att det skulle ha blivit bra underlag av blötsnön som kom men det la sig ju bara på isen och bildade ett veritabelt helvete. Usch. Vilka ramsor jag svor. Alt var så upplagt för en underbar tur, sol, pigg och glad häst lycklig matte som äntligen orkar rida och så var det Bambiläge nästan överallt.
Men Stråla var så fin, det lilla jag hann känna på så i det stora hela så var det fint ändå. Bästa hästen. Imorgon blir det ridhus för transporten gick igenom besiktningen idag. Whoop! Ridhus varenda dag tills det är barmark känns det som.
 
Trött, ont i lungorna efter en bit trav och helt färdig efter lite humpande av spånbalar, 30 minuter ridning och en promenad i skogen med Skorpan och Ebba. Pust och puh
 
Måste bara dela med mig av en bild jag fann
Bassar alltså <3
0 kommentarer