Gråt och tandagnissel

Igårkväll när jag kom till hästarna ville jag bara lägga mig ner och grina över allt vatten som finner sin väg in i ligghallen. Helvetes jävla skitväder!!
Är mer än less och drömmer t.o.m om den där anläggningen med ridhus. 
Ah, vad är väl en bal på slottet...
 
Tack och lov har jag iaf bsta Ivan som håller på att bryta ryggen över att försöka få till det men ligghallen ligger verkligen på sämsta möjliga ställe. Hade det varit mitt ställe och jag hade haft råd så hade jag antingen lagt in grus och sand, ett TJOCKT lager. Eller gjutit skiten.
 
Nu får jag bara försöka skotta och bli ruinerad på spån för torrt i sängen ska dom fan i mig ha.
 
Hur som så vart jag bara på jättedåligt humör och helt matt efter skottande och fejande (det var min fastedag så det fanns inte direkt nån energi att plocka av) så den planerade promenaden blev inställd och jag pyssla bara om dom lite och kramades lite. 
 
Idag ska jag iaf rida men det får bli senare. Nu ska jag gotta mig åt nystädad boda och slappa med datorn på magen en stund och bara njuta av att vara ledig.
 
1 kommentar
Johanna

Det är verkligen inte kul vinterväder :(