Nästa offer

Då var Leffe jättejättehalt. Trolig senskada.
Hejsanhoppsan tjofaderittan vad skoj vi har....
 
Jag orkar inte ens bli ledsen. Knappt ens arg. Det känns bara: Jaha, såklart, vad annars? Vem blir nästa efter det?
Universum kan ta sig i röven. Eller sticka upp sitt universumshuvud där.
Gud. Hah!! Finns det nån sån så är det en elak jävel. Gud. Pffft. Eller så finns det nån med elak humor.
"Livet är en svart komdi, skriven för att roa gudarna" Jo det tror jag mer på.
 
 
Leffe är iaf ett glädjepiller hela han. Som alltid. Väldens gladaste häst liksom.
"Det är inget fel på mig" linka linka "för sjutton jag mår jättebra" linka linka. Gräs och matte det gillar jag! och huh huh putter putter hum hum hum. Och så far han omkring som ett yrväder och ser ut som att det var ungefär det roligaste han har varit med om.
 
Älskade guldhjärta
 
 
1 kommentar
Linnea

Nä nu får de väl ändå vara nog! Det här är ju sjukt!