Manjana

Vad jag är trött. Jag tupplurar en massa på dagarna oavsett om jag sovit bättre eller sämre på natten. Det var länge sen mitt sömnbehov var så här stort kan jag väl säja. Men det är väl baa anamma det och göra det som kroppen ber om.
Jag tänkte tidigare idag att jag borde göra nått, jag borde jag borde men så tänkte jag att näe, efterso jag blir så stressad av att göra ingenting så det är precis det jag måste träna på att göra. Det är ju dessutom semester. Manjana manjana.
 
Var iväg och red lite på Häst idag och vilken fin liten individ häst är. Ägaren säjer att det är bara rida på och jag känner mig varm av detta förtrodende. Jag vet att häst ska vara lite upptagen annars hade jag nog åkt dit varje dag  men det blir troligtvis på tordag igen.
 
Stråla fick helvila, bara komma ut och beta och bli borstad, kliad och kramad samt insmord med insektsmedel, Leffe fick samma behandling och ponnyerna fick kli, kram och insektsmedel.
S.A.T.A.N vad knott det är. Och mygg. Vi brukar inte ha så speciellt mycket knott och mygg alls.
Mina lösdriftspållar 
0 kommentarer