Så kan det bli

Det blev en helt okej natt. Eller en rätt bra natt, så bra att vi sov hårt till klockan 13, lite paff när jag vaknade jag skulle ju vara på jobbet kl 14. Lite snålt om tid där med 40 minuter resväg.
Nu har jag äntligen fått medicinen så kan vi bli av med en sak som bråkar med tant hund iaf.
 
En av mina arbetskamrater är så otroligt bra att prata med, om allt. Precis allt, och hon är så klok och även om vi inte tycker samma om allt så förstår vi varandra väldigt bra. 
Idag har vi gråtit en skvätt, jag mest. jag som adrig gråter inför folk, förutom när det är riktigt kris. Jahapp, så kan det vara. 
Bara synd att vi jobbar ihop så sällan, 1-2 gånger i månaden bara. 
 
Kastat mig i sängen direkt efter jobbet, mycket ovanligt. Mycket trött. Mycket skönt.
 
Sjukt mycket mygg hos hästarna, drg på Stråla insektstäcket som jag inhandlat. Premiär, aldrig haft nått sånt på nån häst förut.
0 kommentarer