Hipp hurra!!

Mattes älskade älskade sockergryn fyller 12 år idag. Dagen till ära så åkte vi till Lillpite för lite häng med Marie, Linnea och Tyra. Marie hade tom gjort ett paket åt Ebba. Alltså 
Enda mattan, den var Ebbas, helt klart
 
Tyra, vilken otroligt gullig unge!
Vilket finhäng.
 
 
Nu är jag helt sjukt trött, det är intressant vad kroppen och psyket kan prestera när den måste och hur den stänger av när den vet att det är ledig dag. Plopp så kommer allt. Så idag har jag känt mig bakis, som att jag supit i 3 dagar ungefär, den känslan (inte för att jag nånsin gjort det men jag kan tänka mig att det känns så här) och så har jag nackspärr på det. Så nu är det dags att hoppa i sängen och sova, imorgon är en stor dag.
 
1 kommentar
ullis

Ibland tänker jag att jag borde supa till det så det blir en riktig bakfylla av bakfyllan!