Alltså ååh

Alltså 
Oj vad bra det gick idag! Vi var ut själva och idag behövde vi inte diskutera nånting, fino Rino var pigg och glad och ville det jag ville jag bara satt och fånlog hela tiden.
Försöker introducera mitt tänk i ridningen och idag fick jag honom med mig väldigt bra.
Han är väldigt lättdistraherad ute på tur, mycket att titta på och åt det håll man tittar dit går man. Helt orädd för allt men nyfiken och intresserad. Idag fick jag honom med mig i min bubbla, inte helt perfekt förstås men på god väg. Oj så fin han är, 
Mest skritt, lite trav och en galopp. 
Träffade ett gäng barn som ville hälsa och det ställde han gärna upp på. Idag har han även visat att det var skönt att bli borstad hejja killen. 
Trött kille
Fluff
Oj vad det ska bli spännande att ta hem honom. Iiik. 
 
Jag, Ebba och Leffe gick en liten promead och betade, Stråla sprang i hagen under tiden.
 
1 kommentar
Marika Yngvesson - Elitryttaren

Härligt att det gick bra!!