The Little Couple

Nähä, jag grina inte alls åt alla adoptions avsnitt. 
 
Däremot måste jag ha varit i nattmössan för det är ju bara s5 som finns på play. Men jag såg att det har gjorts 7 säsonger så jag hoppas dom kickar igång resten typ nu.
 
Alltså vilken gullig unge dom adopterade. Helt otroligt bedårande. Och snäll. Där hade dom nog tur, Jen hade hade nog skrämt livet ur vilken annan unge som helst. Chilla lite och sluta babbla i hundranitti. 
Den där ungen hade tom jag kunnat tänka mig. 
Stilen på ungen när han ställer sig upp med sina korta ben, vilken styrka det måste vara för att kunna ställa sig med helt raka ben liksom. 
 
Jag tokgillar dom båda två men Bill är ju bara helt underbar. Vilken man. Hade jag råkat snubbla över en som han så hade jag nog fallit pladask. (Hur sjuk blev inte den meningen med tanke på att han är kortväxt 
 Det var inte menat så) 
Kan man få beställa en sån? En likadan fast en halvmeter längre. 
 
 
Ah, alla eppies finns på youtube annars. Fan vad najs.
0 kommentarer