Soppa

Jag har tidigare sett nått entaka avsnitt av The Little Couple men jag upptäckte att alla säsongerna finns gratis på kanal5.se. Whoop! Jag började dock med s5, skulle ha börjat från början kanske, nå det är ganska många avsnitt och jag har bara hunnit till 12 (av 30) Halleluja över en sån dokusåpa som inte bara är drama och trams. Jag gillar dom skarpt dom där två.
 
Tänkte tidigare idag att man borde äta mer soppa, det är ju rätt nyttig mat ju. Har ett mål nu, att gå ner 10 kilo till ridlägret, jag gick ju upp 8 av mina 13 som försvann  men nu har jag ett mål och känner mig peppad igen.
Hursom helst så råkade jag se denna idag
Alltså, universums coolaste soppslev. Den måste jag ju ha om jag ska koka soppa. 
 
5 kommentarer
Linnea

Ååh så kul med ridläger! Jag tänkte dra ihop ett gäng å rida till Bröstfallet till sommarn, du borde hänga med! Det var längesen jag tog mig dit skogsvägen men tror jag hittar. Finns bilväg dit också. Skulle bli en lagom dagsutflykt!

Brukar också se The little couple då lillfröken käkar och sånt. Helt ok!

Soppsleven var ju sjukt söt!! Borde också äta mer soppa..

Har du lite å göra kan du komma hit! :D
Kram!

Johanna

Att gå ner 10kg fixar du.

ullis

Iiihi, jag bör också gå ner nåt kilo för finridbyxorna måste ju med och dragkedja går inte ihop som det är nu..😉

Svar: Åh. Ja det är klart, går jag ner 10 kilo kanske jag måste köpa nya ridbyxor =P
Stjärnstrålar

Ann

alltså MÅSTE HA denna! varifrån? :D

Svar: Visst är den underbar. Här http://www.animicausa.com/shop/Nessie-Ladle/tpflypage.tpl.html Men den är slut ända till i Maj! Buhu!
Stjärnstrålar

Ann

Tack! Lika så bra, har för mkt utgifter just nu ;)