Snart så

Jaha. Nu jobbar jag bara det här passet sen är jag ledig iaf söndag och måndag. Det ska bli så skönt. Det har blivit mycket tyngre på jobbet nu också så det behövs verkligen. Imorgon ska jag och Stråla ut i skogen som sagt. Nu har det blivit på tok för lite häst, jag har bara varit förbi och gett dom mat och tittat på dom, nu behöver jag mysa mule.
Sen på måndag har jag bokat in en massage, så det blir ET för Stråla och massage för matte och sen ska jag verkligen bara försöka vila. Få se om jag provar ge mig på lite yoga själv då det inte blev nått den här veckan. Ska verkligen försöka att inte åka nånstans, bara ta det lungt. 
Lönen kom och lönen försvann. Men nu är iaf Mayans bortgång och veterinärräkningar betalda. Jag suckar lite och undrar om jag inte kan få komma ikapp ekonomiskt nån gång. Det spelar ingen roll hur mycket jag än jobbar och sliter så händer nått så jag ligger saftigt back igen. Det är nog inte att tänka på att vara ledig nå mer, bara jobba vidare...
Hallå universum!! Give me a breake. Snälla. Nån gång.
0 kommentarer