Lite rart

Är medlem på happypancake och loggar in ibland. Ibland mer seriöst men oftast väldigt oengagerat och väldigt sällan. Det är som att kolla hästannonser, det mesta är skit, det finns en stor del knäppgökar, en del är superfina men inte intressanta ändå, dom flesta är fel ålder men främst är det jag som inte är redo. Ha ha redo, det kommer jag aldrig bli. Men om det nu bara skulle finnas nån som är lite utöver så kan man ju ses. Plötsligt händer det liksom. Ja lite så.
Hur som så skulle jag bara visa ett meddelande jag fått:
 
"vackra foto av dig :)
Jag är enkel, ärlig, uppriktig, lojal och kreativ! Ser anständigt och uppriktiga tjej för hela mitt liv. Jag gillade din profil presentation. du har en vacker hår och jag är mycket glad över att du har en fantastisk personlighet! så jag är fortfarande ett mysterium och okänd tills du vi pratar eller chatt! Känsla glada att höra från dig snart. Kram :)"
 
Jag tyckte det var himla rart. Undrar om han använt sig av goole translate. Jag hörde inte av mig men mest för att personen bor i Stockholm å jag har inte råd att dejta nån i Stockholm. Då ska det vara nån väldigt speciell. 
0 kommentarer