Jaha då var man visst ledig då

Det var länge sen jag var så här avslappnad och sovit så gott som jag gjort dom här dagarna. Det är helt gudomligt faktiskt. Nu blev jag dock lite stressad för jag fick veta att jag inte har nått jobb hela den här veckan. Det gillar jag inte. Sen ogillar jag att jag troligtvis inte får jobba nånting på andra stället där jag trivs så bra och blir purken på att folk som kommit in långt efter mig får jobba istället. 
Nåväl, det löser sig kanske. 
 
Vad ska man då hitta på i veckan? Den lär nog rulla på ändå men jag ogillar att inte ha nått inplanerat. Imorgon ska Helena ha Stråla och Sara ska ha ponnyerna och jag ska hämta hö, det är min enda uppgift imorgon. Hm. Sen ridskola på kvällen förstås och det är ju kul.
Torsdag yoga hoppas jag.
Fredag WE, får väl se till att ta mig dit den här gången. 
 
Annars då? När man inte har nå pengar finns det inte så mycket att göra. Det är liksom en annan sak att vara ledig på sommaren, då kan man ligga på gräsmattan och läsa eller nått, känns inte samma sak på vintern. Fan att jag inte har skaffat dom där skidorna som jag tänker på varje vinter.
 
0 kommentarer