Bläh

Vaknade upp med galen huvudvärk, sprängade dundrande. Låg en stund och funderade på att sjukanmäla mig men åkte ändåoch med hjälp av två treo så fick jag huvudvärken att lätta lite iaf men mitt på dagen fick jag helt vansinnigt ont i magen också så då åkte jag faktiskt hem när kvällspersonalen kom. 1.5 timma tidigare.
Så jag har legat i soffan många timmar och glott på diverse på play kanalerna. Hela tiden sugen på och inställd på att rida senare under kvällen men det har varit och ÄR liksom snöstorm  (regnstorm) ah, så. Nä. Ingen ridning idag. 
Det där med att stå på anläggning blir liksom bara mer och mer lockande för var dag måste jag säga. 
Ser på yr att det ska bli ännu värre åt söndag. Bläh. Hoppas det är något bättre imorgon så vi kan ta oss ut. Jag längtar så till tisdag onsdag och lite ledigt. 
 
0 kommentarer