Skit

Det hjälpte verkligen inte att försöka vägra vara sjuk.
Jag förstår inte varför jag har så lätt för att bli sjuk nu för tiden, och när jag blir sjuk så blir jag så jävla sjuk också. Inte nån liten mysförkylning nej då det ska vara antingen halsfluss eller lunginflammation med hög feber. Så där så man inte ens orkar ligga och titta på tv, eller knappt ens sova utan bara ligger och blundar. Nu har jag tryckt i mig ipren och panodil och orkar faktiskt sitta upprätt en stund iaf. 
Typiskt nog så är Helena medryttare också sjuk så hästarna får inte så mycket just nu, åkte dit och kastade åt dom mat iaf men att vara ute gör så ont i lungorna så jag vill bara grina. 
5 kommentarer
Johanna

Jag är också sjuk, krya på oss!

Tiger

Men neej, åååh fan alltså!
Å blir du inte bättre i lungorna på några dagar så måste du kolla upp det hos läkare! Ok? :/
Krya!

Ullis

FY så illa :( Tur du har nära till dina föräldrar, så de kan ta hand om dig. Krya på dig, kram!

Therese

Kan det vara för att det är lite kalt och dragigt i din Boda? Att du blir så sjuk tänkte ja?
Hur som hoppas jag du är på benen snart igen. Kram!
Krya på dig! ⭐️

Svar: Det tror jag inte, jag hade lunginflammation två gånger i Siknäs.
Stjärnstrålar

Ann

Usch o fy, krya!