Planer som spricker

Oj vad jag hade planer inför idag, jag skulle stiga upp, mocka, massera och aktivera Stråla, åka och göra ärenden, gå på massage, köpa ett däck till transporten,  byta däck på transporten och åka till Råne med Rino. 
Mm.
Så vaknar jag och mår som en påse nötter efter en omgång med nötknäckaren.
Jag har mockat, gjort ärenden, blivit masserad och nu kraschlandat i soffan.
Hästarna får jag ta senare ikväll. 
Nu är jag iaf lite pepp på festen imorgon då jag iaf har funnit en gammal klänning som jag aldrig trodde jag skulle komma i men det gjorde jag och så har jag Fyndat ett par skor på rea sköna, snygga och billiga, hur är det ens möjligt? Lite kul är det ju att kliva ur stallskorna när det är kalas. Fann även lite glitter då temat är just glitter. 

Massage hos den tre äpplen höga thaikvinnan som har misshandlat mig så in i vassen. Helvete vad ont!! "Oj oj du är så spänd " Jo tack du. Ålade av britsen i smärtor. Inte nå 'sköntont' där inte,en enbart jävligt ont. 
Hur ont det än gör så är det som jag sagt tidigare underbart att hittat nån som verkligen knådar lös alla jävla spänningar. Och dessutom töjer bänder och drar. 
Herregud och fy fan vilken behandling. I love it. 
Typ om en vecka hade jag nog behövt lite mysmassage för underhåll liksom. 


Leffen är nöjd, renbäddat och ny saltsten 

Ha! Vilket taxformat han fick.
0 kommentarer