Fotomodeller liksom

Vilka otroligt fotogeniska hästar jag har
Vadå "stå still"? Stå still själv.
 
Jag förstår inte att inte hööks har snappat upp dom som fotomodeller än. Det hade verkligen blivit en unik katalog.
 
Fin tur på Rino idag. Alltså jag är så kär i den killen. Red 1 timme och promenerade 20 minuter, han var pigg och glad hela turen, och nästan inget ormande alls. Mest skritt och mys men travade på en del och tog två galopper samt 3 försök till galopp med slängtrav som resultat. Jag måste verkligen göra rätt för att få galopp, om jag spänner mig eller inte rider galopp då får jag bara slängtrav.
 
Observera gärna hängläppen i skuggan 
Den här bilden tyckte jag var lite kul när det blåser i man och svans
Fina fina hästen
 
Fina fina hästarna. Allihop!
 
Till jobbet imorgon igen fast jag hade så behövt nån ledig dag till.
2 kommentarer
Therese

Sötnötter är dom allesammans! :)

My

Vilken trevlig blogg! Gillar bloggar som uppdaterar ofta men inte med "luft inlägg" och nya bilder, tummen upp! Kram My

*Hovslagare
*Gravid
*Tävlingsryttare


Svar: Tack snälla du för dina fina ord. Trots extremt mycket stavfel =)
Stjärnstrålar