Vilken tur

Att vi blev fångade på bild. Här är Några bilden från WEn fotade av Linnea http://neapocalypse.vimeddjur.se/
 
 
Duktig häst!
 
 
Här kan vi ju vänligen ignorera vad jag gör, jag måste ha komit på att man ska styra också, lite försent typ, men jag gillar Strålas rumpa.
 
Fullt fokus i sidepassen, alltså öronen 
 
 
Missar ringen på tjuren, coolt fångat när ringen flyger iväg
 
Nu fattar jag varför det trots allt gick så bra att pingla i klockan vid läktarn, Stråla posa för kameran.
 
Och så passar vi på att tjura lite så där i förbifarten 
Älskade lilla skithäst!
4 kommentarer
Divorce your horse

Så fin! :)

Svar: Ja det är hon =)
Stjärnstrålar

ullis

Så kul att se bilder!! Herregud så tufft att våga tävla :D

Och grattis på födelsedagen, i efterskott!

Svar: Ja det var inte illa, så nervös som jag var. Tack =)
Stjärnstrålar

Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥

Hihih ni var så duktiga!!

sv; då är det lite som Clooney då, han är jättecool och sen ba OJ EN SOPTUNNA hahaha!

Ann

så kul! :)