Vilken bra dag

Bara hos mig alltså, bara hos mig. Telefonen återfunnen. I kylskåpet.
Och ridå.
 
 
 
Oj. Jag tror att jag fastnade en del för den där hästen jag var och tittade på idag. Kanske lite för tidigt att säja men det är ett litet pirr i mitt inre. Riktigt riktigt trevlig häst som jag skulle kunna ha så mycket roligt med.
 
Mm.
 
Lotta träningen för min och Strålas del gick skitbra. Stråla var så stark och jobbade på helt galet bra. Duktiga häst!
Jag är mycket myycket nöjd. Lotta behöver bara säja och påpeka små saker och pang så funkar det. Det kopplar verkligen i min hjärna det hon säjer och när jag gör som hon säjer så går Stråla som en balettdansös.
Hon är verkligen suverän!
 
För Helenas del blev det lite besvikelse då de andra ekipagen tog all tid. Speciellt den ena. 
Jag tycker även att det är väldigt fult att trycka in ett trejde när det är sagt att det ska vara 2 och 2 45 minuter. Ett till ekipage gör väldigt stor skillnad i hur mycket uppmärksamhet man får. Och när de andra inte gör som intruktören säjer och när dom stannar hela tiden för at prata med instruktören och när den ena hästen är så halt så den knappt kan gå. Ja då blir det inte så mycket fokus på den som inte kräver sin plats.
Så Helena skrittade mest omkring på måfå för sig själv. Så himla synd.
 
 
Nu har jag kameran i bilen så det får bli bilder imorgon. 
 
Efter jag hade varit och kollat på hästen så somnade jag sittandes i soffan. Något trött.
0 kommentarer