Ur fokus och i fokus

Bästa superprärlan. Vad fin hon är. Så lätt att ha med sig och hon har skött sig exemplariskt. Hon var lite irriterad på de andra hästarna vi skulle rida med idag men när jag väl fick mitt fokus så fick jag genast med mig henne. I vår bubbla som Lotta säjer. Det är jag bra på faktiskt, fokus, och hon följer mig så otroligt lätt.
Idag blev det ett riktigt yoga pass och både jag och Stråla var helt slut efteråt. Det är jobbigare än man tror att skritta. Idag blev det bara skritt.
Skitnöjd med dagen och med min lilla skithäst.
Idag fick jag mycket bättre ordning på sitsen också. Önskar bara att jag skulle komma ihåg allt som sades. många ahan.
 
Bilder från igår inte lika bra fokus på dom som på häst och matte
 
och så här trött blir man
 
 
Jag fick en liten kompis också som höll på att skrämma ihjäl mig två gånger. Först stod jag upp och tittade när Helena red och plopp på hade jag en kattunge på axeln. Hej hjärtinfarkt. Sen förvann kissen en stund och jag satte mig på en pall. Så plopp trillade det ner en katt från himlen och landade på min axel. Hej hjärtinfarkt nr 2
Sen parkerade den sig i mitt knä så då vart det lungt och mysigt.
1 kommentar
Chricko

Vad fint det ser ut

Svar: Thanx =)
Stjärnstrålar