Sadel funderingar mitt i natten igen

Happ, nu har jag hittat ännu en sadel som kanske skulle kunna passa Stråla
http://www.hastaffaren.se/sv/till-hasten/sadlar/sadlar/bomlosafullflexibla-sadlar/maxflex-fina.html
Snygga var dom också
Stulit bilderna från google.
Men det var ju detta kanske. troligtvis är den för smal den också men hur ska jag kunna veta vad för sadel som passar när jag aldrig får prova en, sadelmakaren som lovat sen i maj. Suck. 
Snart köper jag bara en sadel och hoppas på det bästa. Jag gillar verkligen INTE den bomlösa på Stråla. 
Fan också att all min lön försvann i veterinär räkningar och andra skiträkningar. Jag vill ha en SADEL. Wuäää!
Helst av allt vill jag fortfarande ha en WoW dock men det finns iallafall nu tre alternativ som kanske kanske skulle kunna funka till en tredjedel av WoW priset. Eller begagnade Globus finns ju för mellan 4-8000, det gäller bara att det är rätt färg också då det är ont om bruna.
1 kommentar
Johanna

Tack :D