Mutter morr

Men gissa vem som varit på dåligt humör idag då? 
Mm. Jag åkte tillbaka till besiktingen och efter att ha väntat och tjorvat i 45 minuter så visar det sig att gubben hade visseligen betalt men betalt för sent. Så även idag fick jag återvända med oförättat ärande. 
Mutter mutter. Det stör mig så att slösa tid på sånt. Speciellt som det har varit riktigt härligt väder idag, hade kunnat vara ute i solen istället liksom.
 
Nåväl.
Damerna har fått vara nakna under dagen idag och dom har passat på att rulla sig riktigt ordentligt
 
Något spåniga. Stråla lyckas alltid få ett tjockt lager som ligger kvar på ryggen. Men så är hon ju som ett bord också. Jag brukar säja åt henne att spånet faktiskt ska vara kvar inne i ligghallen.
Dom löser även en massa hår vilket syns på Mayans min här 
Tog och borstade och myste i hagen medans solen gick ner bakom träden.
 
Rådjuren har börjat komma fram nu. Ivans små husdjur.
 
Sen tog vi oss en tömkörningsväng, det gick dock skitdåligt. Jag hade ju en vacker utsikt iaf. 
Vi gjorde även lite volter hemma på ängen men tant var så stel så hon knappt kunde böja sig. Alls. 
Mm. Det hela gjorde mig mest deprimerad. Hon behöver ridas för att hålla kroppen i form. Det vet jag ju sen tidigare men det var som trist att bli påmind av det.
Tycker även att hon är på sämre humör, rent allmänt, även Stråla får sig en släng av sleven med jämna mellanrum och det hör inte direkt till vanligheterna. Vi kan ju hoppas att humöret blir bättre när pälsen är klar iaf. Man kan ju alltid hoppas.
 
Stråla är så himla tjusig i färgen nu
 Hon fick sig ttouch och gäspade som en tok.
 
 
Pmsig, svintrött och med galopperande huvudvärk. Rent allmänt risig dag. Det blev ingen WE idag heller.
 
Ledig helg nu så mysigt. Ska inte slösa en enda minut på att åka till bilbesiktningen. Så det så.
1 kommentar
Ann

Vad de är fina <3