Jag tror det funkar

Alltså, jag tror ta mig tusan att dom där passionsblomme tabletterna fungerar. 
Lilleman var så jäkla trött hela kvällen igår och det är väl inte så konstigt kanske men jag oroade mig förstås och höll på att peta i honom hela tiden för att se så att han reagerade och så. Han var lite pipig i andningen så jag stirrade på honom typ hela tiden. Andningsfrekvensen är dock god, på sjukhuset hade det varit förhöjt, legat på 30-40 och veterinären ville att det helst skulle ligga under 30 och det har det gjort. 
Nåväl. Hursom jag var iaf lite allämnt nojjig och orolig och spänd som sjutton, så tog jag två passionstabletter och en stund efteråt blev jag faktiskt lugnare och mer avslappnad och liksom så där skönt trött. Har faktiskt sovit relativt bra sen jag började ta dom också så kanske att dom faktiskt funkar. 
Jag kunde ju såklart inte låta bli att vakna upp och stirra på honom lite då och då men då han på morgonen gick och åt och sen kom och la sig på mitt bröst och spann så där som han brukar så sov vi gott en stund till.
 
 
 
Grådassig dag idag. Långtråkigt som fan är det att inte göra nånting men jag vågar inte lämna Lilleman nå längre stunder. 
Tänkte iaf ta en rejäl promenad lite senare. Dra med Mayan och Skorpan ut. Stråla får vila hon var ut med Helena igår och har rört på sig 4 dar i rad faktiskt.
3 kommentarer
Tiger

Härliga nyheter! Fingullefjun! <3

Therese

Det låter ju jättebra!
Förstår att du är nojig det skulle jag också vara.

Ann

Vad bra att det är bra so far. Fortsätter hålla tummar. <3

Vad heter de där tabletterna?

Svar: Ja gör det.
Pascoflair heter dom
Stjärnstrålar