Gah!!

Humörsvägningar alltså. Minsta lilla kan reta gallfeber på mig och jag har inte ens mens.
Folk som måste grina så fort dom får tips och råd som dom inte vill ha. Buhu vad folk är elaka dom säjer att jag bör kolla hästen hos vetrinär, grina grina. Varför är alla så elaka...
Folk som måste påpeka petitesser. Men var det inte? Men skit i det du.
Folk som lägger ut "kloka ord" som bara är bullshit. Typ allt gott kommer till den som är tacksam. Nä det gör det INTE.
Folk som ger tips och råd som är så helt uppåt väggarna så tapeterna ligger i lä. Typ, häll blod över huvudet på hästen som stegrar. Eller slå den med något hårt i skallen. Jamen halleluja vilken god idé.
Osv
 
Folk som är allämnt dum i huvet...
 
Nä jag ska nog dra mig från facebook nu tror jag.
 
Det retar mig också att jag trodde att ponnyerna fått vara ut och inte får veta att dom inte varit det förrän ganska sent på kvällen. Dom hade verkligen behövt vara ut. 
 
Och så blir jag irriterad på mig själv som sitter och tittar på ridfilmer och blir ridsugen. Tittar på bilder från när vi var i Skellefteå och tänker att jag kanske aldrig mer kan rida Mayan. Men hur ska jag veta om jag kan det eller inte? 
Och så får jag panik och letar häst som jag egentligen inte ska ha. Men vill. 
 
Gah!!!
2 kommentarer
Ann

Kram :(

Svar: Tack
Stjärnstrålar

Jessica

Jadu det där med Facebook är ett kapitel för sig. Har också reflekterat över att människor har en tendens att vara riktigt elaka. Det känns som att dom någonstans tror att dom sitter i en skyddad verkstad där de kan bete sig precis hur som helst och att de inte förstår att människor som möter deras elakheter blir sårade.
Tteam och ttouch, har du haft någon som lärt dig det. Har försökt med en bok men skulle nog gärna ha någon som instruerar :p